Kamis, 12 November 2015

Alternatif Kesihatan Terapi Menggunakan Kaedah Domancic Terapi Bioenergy

Alternatif Kesihatan Terapi Menggunakan Kaedah Domancic Terapi Bioenergy

Jika anda berminat untuk terapi kesihatan alternatif, anda mungkin mahu mengetahui lebih lanjut mengenai Kaedah Domancic Terapi Bioenergy. Ini adalah terapi yang direka untuk membantu menyeimbangkan sistem tenaga badan. Ia dilakukan dengan cara yang tidak invasif dan membantu untuk menggalakkan penyembuhan. Terapi ini telah menyediakan keputusan cemerlang untuk lebih daripada satu juta orang dan dikenali untuk membantu merawat pelbagai keadaan kesihatan. Jika anda mahu rawatan pilihan yang selamat yang semula jadi dan tanpa kesan sampingan, maka terapi ini boleh menjadi jawapan kepada masalah kesihatan anda.

Sejarah Di sebalik ini Terapi Alternatif

Sejarah di sebalik terapi alternatif ini sebenarnya bermula sejak kira-kira 30 tahun. Zdenko Domancic merupakan orang di sebalik terapi ini; beliau membangunkan ia di Eropah. Kaedah rawatan adalah sejenis penyembuhan tenaga yang sejak itu telah disahkan secara saintifik seawal tahun 1985. Untuk mengesahkan terapi ini, Domancic telah diminta untuk merawat 300 pesakit berurusan dengan gangren maju. Dia menggunakan kaedah terapi ini Bioenergy dan setiap kesihatan pesakit tunggal kembali penuh. Tiada seorang pun daripada pesakit terpaksa menjalani amputasi. Hari ini beliau merawat pesakit dan juga mengajar orang lain kaedah terapi beliau di klinik Domancic yang terletak di Kranjska Gora-Slovenia.

Bagaimana ia berfungsi

Tertanya-tanya bagaimana terapi ini berfungsi? Anda akan mendapati bahawa Kaedah Domancic Terapi Bioenergy bekerja dengan mengambil tenaga daripada alam semesta, iaitu kehidupan mampan, dan menggunakannya untuk membantu mengimbangi tenaga yang ada di dalam badan. Tenaga ini juga dikenali sebagai chi atau prana. Ahli terapi menggunakan terapi ini berfungsi untuk membuang atau menambah tenaga untuk membantu mengimbangi badan dan untuk membuat sistem imun badan mula bekerja dengan cara yang sepatutnya. Ini dicapai dengan mengimbangi imbangan aliran fizikal yang berada di sekeliling dan di dalam badan, menggunakan tenaga kehidupan dan niat yang sangat diarahkan.

Manfaat Terapi Bioenergy

Menurut pengamal ini Therapy Bioenergy unik, terdapat pelbagai manfaat pesakit menikmati apabila mereka menjalani kaedah ini terapi. Ia dikenali untuk membantu menghilangkan kesakitan dan boleh membantu untuk memperbaiki mana-mana keadaan kesihatan yang seseorang boleh berurusan dengan. Manfaat lain adalah bahawa ia membantu untuk meningkatkan peredaran badan, juga membantu untuk mengimbangi sistem organ. Ia juga berfungsi untuk memperkuatkan sistem imun, yang bukan sahaja membantu badan memulihkan diri sendiri daripada keadaan semasa, tetapi ia juga membantu untuk mengelakkan isu-isu kesihatan masa depan juga.

Bagaimana ini Sesyen Kerja

Sesi-sesi Terapi Bioenergy biasanya berlangsung dari 15-30 minit setiap orang. Ia adalah disyorkan bahawa mereka perlu dilakukan setiap hari, empat hari berturut-turut. Selalunya ia dilakukan dalam tetapan kumpulan, walaupun mereka boleh dilakukan secara individu juga. Malah apabila dilakukan dalam kumpulan, setiap pelanggan ditawarkan perhatian khusus. Malah, ia dipercayai bahawa apabila terapi disediakan dalam kumpulan, medan tenaga dicipta yang lebih kuat, sebenarnya menyebabkan kesan penyembuhan yang lebih kuat dan lebih cepat. Ini jenis terapi juga boleh dilakukan dari jauh dengan berkesan, yang bermakna anda boleh mempunyai terapi yang dilakukan, walaupun anda tinggal jauh dari pengamal. Untuk menerima terapi ini, semua keperluan terapi adalah gambar baru-baru pesakit dan bersama-sama mereka boleh menjadualkan masa untuk mengimbangi semula badan. Pada ketika ini, tubuh dapat memulih dengan sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar