Kamis, 12 November 2015

Artichoke - Cari Penyembuhan sifat-sifat Loji (Bahagian 2)

Artichoke - Cari Penyembuhan sifat-sifat Loji (Bahagian 2)

Artikel ini berkaitan dengan sifat-sifat penyembuhan articok. Kilang itu digunakan bukan sahaja dalam makanan dan sebagai hiasan, tetapi ia juga terbukti sangat membantu ketika berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan, termasuk penyakit hati, gangguan pencernaan, penyakit sendi dan banyak lagi.

Kilang itu mempunyai hempedu yang bergerak dan ciri-ciri anti-radang. Di samping itu, ia terbukti dapat meningkatkan metabolisme.
Ekstrak Artichoke boleh digunakan untuk merawat gangguan pencernaan dan selepas pembedahan dalam kes pengumpulan gas di dalam perut dan usus. Ubat-ubat lain yang mengandungi bahan-bahan aktif yang terdapat dalam articok digunakan untuk berurusan dengan keradangan sendi, arthrosis, penyakit sendi, penyakit hati, penyakit buah pinggang dan distrofi lemak.
Pangkal hal berkembang dan segar daun Juiced industri. Jus adalah lebih baik bagi orang tua untuk melawan aterosklerosis, mengurangkan tahap kolesterol darah dan merangsang metabolisme. Di samping itu, jus boleh digunakan untuk meningkatkan pergerakan organ-organ pencernaan dan untuk merawat penyakit hati berfungsi.
Pangkal hal berkembang, asas yang berair meliputi daun dan daun yang digunakan untuk membuat salad dietetik. Salad yang amat baik bagi orang tua untuk merawat aterosklerosis dan sembelit. Selain itu, ia merupakan ubat yang baik untuk memudahkan rembesan hempedu dan mengurangkan kadar gula dalam darah.
Orang yang mengalami kesesakan saluran hempedu harus mengelak daripada menggunakan articok. Di samping itu, jika anda mempunyai alahan kepada tumbuh-tumbuhan daripada aster genus, anda tidak perlu menggunakan kilang.
Artichoke digunakan dalam kedua-dua perubatan tradisional dan alternatif. Pelbagai ubat-ubat homeopati yang mengandungi sebatian articok dihasilkan di kilang-kilang farmaseutikal di seluruh dunia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar