Kamis, 12 November 2015

Gunakan Alam dan koloid perak ke Knock Out Sejuk Common

Gunakan Alam dan koloid perak ke Knock Out Sejuk Common

Perubatan arus perdana memberitahu kita bahawa terdapat sedikit yang boleh kita lakukan untuk sejuk lain biasa daripada merawat gejala-gejala dan membolehkan jangka sejuk kursus. Sedikit sebanyak, sejuk tidak perlu untuk menjalankan kursus, tetapi apa yang ramai yang tidak tahu adalah sifat yang menawarkan ubat-ubatan yang banyak boleh mempercepatkan pemulihan daripada selesema biasa dan gejala merawat - dan melakukannya dengan lebih berkesan dan lebih selamat daripada ubat-ubatan arus perdana .

Satu cara api hampir pasti untuk membantu mengurangkan gejala dan pemulihan kelajuan sejuk adalah untuk mengambil kombinasi colloidal silver dan beberapa pejuang alam semula jadi terbaik sejuk: Echinacea, vitamin C, zink, ekstrak daun zaitun dan bawang putih.

Mengambil jumlah yang banyak vitamin C (sehingga 1,000 mg vitamin C satu jam untuk 6 jam pertama dan kemudian sehingga 1000 mg tiga kali sehari selepas itu) dan 1-3 ulas bawang putih segar cincang yang telah dibenarkan untuk duduk selama 15 minit , bersama-sama dengan jumlah yang dinyatakan pada label produk ekstrak daun zaitun dan zink. Ambil banyak Echinacea - sekurang-kurangnya tiga hingga empat kali jumlah yang pada label. Adalah lebih baik untuk mempunyai Echinacea dalam bentuk ekstrak supaya anda boleh berkumur dengan itu juga, kerana Echinacea mempunyai kualiti antiseptik dan kualiti yang menenangkan yang boleh membantu dengan sakit tekak apabila gargled dan menelan.

Jika terdapat sebarang kesesakan atau batuk, nebulize dengan koloid perak dan lobelia (lima bahagian koloid perak untuk satu bahagian lobelia) beberapa kali setiap hari. Untuk hasil yang lebih baik atau untuk kesesakan benar-benar sukar, juga mengambil formula herba Cina yang terdapat dalam ClearLungs produk.

Di samping itu, banyak rehat katil dan minum banyak cecair. Mi sup ayam merupakan pelega sejuk cuba dan benar dan kajian baru-baru ini telah membuktikan keberkesanannya terhadap selesema biasa.

Kombo atas biasanya akan membantu anda mengalahkan sejuk dalam hanya beberapa hari - lebih cepat anda memulakan lebih cepat sejuk akan hilang (yang sebenar mana-mana ubat sejuk berkesan).

Satu lagi ubat yang berkesan terhadap selesema biasa:

Campurkan bersama-sama bahan-bahan berikut:

* 1/4 sudu teh cili merah
* 1/4 sudu teh serbuk halia
* 1/4 sudu teh cengkih
* Satu sudu cuka epal cider
* Satu sudu madu (atau secukup rasa)
* Dua sudu besar air

Simpan campuran dalam botol kecil dan mengambil masa tiga sudu teh setiap kali diperlukan. Nota: Penggunaan madu mentah organik jika mungkin. Manuka madu adalah yang terbaik dari semua.

Akhir sekali, di sini adalah penawar sejuk Mexico-Apache seperti yang dilaporkan oleh cucu besar Geronimo:

"Bapa, Crisosto Pena, yang Apache Mexico, dipercayai bahawa cili boleh menyembuhkan apa-apa. Beliau berkata, ia penuh dengan vitamin dan oleh itu penawar-semua, terutama untuk selesema.

Satu hari dia pulang dari kerja dan mendapati isteri dan lima kanak-kanak di tempat tidur dengan selesema. Dia berasa begitu buruk bagi mereka bahawa ia menyerahkan beg buah cili panas dan direndam dalam air panas selama 15 minit. Kemudian dia meletakkan mereka ke dalam mesin pengisar dan tanah mereka dengan air itu mereka telah direndam di dalam. Dia memberikan setiap seorang daripada ahli keluarganya sesudu dengan sekeping tortilla. Kira-kira sejam kemudian Keluarga itu bergerak kira-kira. Kanak-kanak ini keluar bermain-main, dan isterinya sedang memasak makan malam.

Sejak hari itu, saya juga percaya bahawa cili penyembuh-semua, terutama untuk selesema. Sebagai ubat pencegahan, anda boleh mencampurkan cili dengan bawang putih dan bawang. Ia bukan sahaja rasa baik, tetapi juga menyimpan selsema jauh. "

Diberitahu oleh IM Crisosto Pena, anak perempuan Crisosto Pena, dan cucu besar besar Geronimo.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar