Kamis, 12 November 2015

Faedah Kesihatan koloid perak

Faedah Kesihatan koloid perak

Perak Koloidal sebenarnya jenis yang paling kecil perkara biologi di luar sana. Ini jenis makanan kesihatan semula jadi mempunyai banyak manfaat. Beberapa faedah saiznya yang kecil membolehkan mineral ini menjadi tidak terjejas oleh enzim pencernaan dalam badan. Sifat ini sahaja membolehkan dos sangat berkesan dan mujarab setiap kali. Zarah perak memintas sistem pencernaan dan pergi hak untuk bekerja di dalam badan untuk meningkatkan fungsi sistem imun dan membantu badan melawan kuman dan bakteria.

Cara yang colloidal silver tidak memberi manfaat kepada badan anda adalah dengan penyakit menyebabkan dihapuskan organisma dan bakteria. Ini dilakukan dengan memusnahkan enzim bakteria, kulat, dan virus. Oleh kerana sifat ini, zarah perak adalah antibiotik yang sempurna untuk semua peringkat umur. Ini mineral cecair yang besar adalah cara yang baik untuk meningkatkan sistem pertahanan semula jadi badan.

Satu lagi cara yang colloidal silver berfungsi ialah dengan menggunakan caj negatif perak berpaut kepada caj positif kepada bakteria dan kuman. Ini menghentikan bakteria daripada dapat membiak. Ini memberi kesan mengurangkan penyakit dan membantu orang ramai bantuan yang mengalami penyakit dan mahu antibiotik semula jadi. Ini makanan mineral kesihatan semulajadi dikaji dapat membunuh lebih 650 mikro-organisma.

Perlu diingat colloidal silver tidak dapat menyembuhkan penyakit tetapi ia membantu dalam orang-orang yang mengalami jerawat, AIDS, alahan, arthritis, atlet kaki, bisul, luka bakar, candida, cystitis, kencing manis, ekzema, demam alergi, masalah pencernaan, parasit jangkitan, jangkitan psoriasis, kurap, ketuat, dan yis. Ini adalah hanya beberapa daripada banyak perkara-perkara yang perak cecair ini boleh membantu anda dengan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar