Kamis, 12 November 2015

Apakah Homeopati: A Lihatlah apa Homeopati Adakah

Apakah Homeopati: A Lihatlah apa Homeopati Adakah

Homeopati telah dicipta oleh Dr. Samuel Hahnemann, seorang doktor Jerman, dalam 1796. Beliau mengambil pendekatan baru dan berbeza untuk penyembuhan. Dr Hahnemann mendapati bahawa mencairkan dan sucussing (berjabat) bahan yang bukan sahaja menghasilkan kesan sampingan yang kurang, tetapi juga hasil penyembuhan yang lebih baik. Ubat-ubatan homeopati telah disediakan bentuk alam semula jadi & ditetapkan atas prinsipal yang seperti penawar suka.

Apakah yang dimaksudkan dengan Remedy homeopati?

Ubat-ubatan homeopati adalah sistem perubatan berdasarkan 3 prinsip asas yang diperincikan di bawah.

1. Seperti Menyembuhkan suka:

Pokok utama homeopati adalah bahawa bahan yang sama yang menyebabkan gejala-gejala adalah bahan yang sama yang akan menyembuhkan gejala. Sebagai contoh, jika anda adalah untuk datang ke dalam kenalan dengan ivy racun, tenaga ivy racun itu akan menjadi penawar kepada gejala.

2. dos minimum:

Ubat yang perlu diambil dalam bentuk yang sangat cair. Semakin mencairkan ubat adalah, semakin kuat ia adalah. Ini bermakna sampel kecil "seperti" bahan dicairkan 1000 kali untuk mencipta ubat yang

3. Satu ubat tunggal:

Hanya satu ubat perlu diambil pada satu masa. Jika ubat yang betul dipilih maka semua gejala akan hilang. Ini adalah agak bentuk sedikit berbeza tabiat harian banyak orang Barat di mana koktel keseluruhan pil kadang-kadang mengambil beberapa kali sehari.

Mengapa menggunakan homeopati?

Homeopati, walaupun tidak diketahui oleh kebanyakan di negara ini, sebenarnya adalah sistem yang paling banyak digunakan ke-2 perubatan di dunia.
Homeopati adalah amat selamat dan berkesan. Apabila ubat yang betul diambil, ujian boleh serta-merta, lengkap, & kekal. Ubat-ubatan homeopati begitu selamat bahawa walaupun bayi dan wanita hamil boleh menggunakannya tanpa bimbang kesan sampingan yang berbahaya.
Homeopati adalah semula jadi, ubat yang diambil dari alam semula jadi, tumbuhan dan mineral sumber.
Ubat-ubatan homeopati tidak tabiat membentuk
Homeopati berjaya dalam merawat pelbagai jenis penyakit dan kesakitan. Kit homeopati adalah tambahan yang baik untuk rumah sesiapa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar