Kamis, 12 November 2015

Keindahan Simbol Reiki Didedahkan

Keindahan Simbol Reiki Didedahkan

Jika anda melakukan sedikit penyelidikan dalam talian anda akan menemui banyak laman web yang mempunyai simbol-simbol Reiki mendedahkan luas dan terbuka di laman web mereka. Dan selama ini mungkin mengambil sedikit misteri simbol Reiki, saya tidak fikir ia akan mengambil mana-mana daripada kuasa dan keindahan mereka.

Banyak Reiki Masters dan pengamal akan berkata kepada tidak pernah berkongsi simbol-simbol dengan sesiapa yang belum biasa dengan tenaga Reiki tetapi sebesar kumpulan ini, terdapat satu kumpulan yang besar sama-sama berkata sebaliknya, bahawa ia benar-benar tidak kira untuk mendedahkan simbol-simbol Reiki, kerana hanya orang biasa dengan mereka dan mengetahui bagaimana untuk menggunakan mereka, akan dapat bekerja dengan mereka.

Walau bagaimanapun, ia tidak kira bahawa banyak cara yang anda fikirkan. Saya percaya semua orang bebas untuk menggunakan tenaga Reiki kerana Reiki adalah seperti tenaga yang indah di dalamnya sendiri, bahawa ia perlu dikongsi dengan seberapa ramai orang yang mungkin.

Saya juga percaya bahawa tenaga Reiki boleh berbuat salah. Jangan kesilapan kata-kata saya di sini, saya percaya bahawa jika seseorang itu memerlukan rawatan perubatan segera, bahawa mereka harus menerima rawatan melalui perubatan biasa dengan seberapa segera yang mungkin. Apa yang saya katakan walaupun adalah bahawa tenaga Reiki di dalamnya sendiri tidak akan mendatangkan mudarat, kerana intipati adalah jelas dan bersih, hanya mengalir di sana apabila ia diperlukan, mahu dan diterima.

Apabila simbol Reiki telah disampaikan kepada saya dalam bengkel oleh Reiki Master saya, saya berasa terharu dengan keindahan mereka. Menarik mereka dalam fikiran saya atau mana-mana cara lain untuk menggunakan mereka, telah menjadi satu amalan harian kepada saya dan ia sentiasa ketika itu mengadakan hari yang paling aman, paling penyembuhan dan inspirasi.

Keindahan bagi saya tidak terletak hanya dalam simbol-simbol mereka tetapi niat yang mendasari seluruh yang ingin membantu orang lain, manusia dan haiwan dan benar-benar segala-galanya di sekeliling kita memerlukan sedikit pertolongan.

Jika anda mahu pengalaman kecantikan ini juga, mempunyai simbol-simbol Reiki diturunkan kepadamu oleh seorang Reiki Master dan anda juga akan mengalami penyembuhan dan menenangkan tenaga Universal Life dipanggil Reiki. Terdapat banyak cara untuk belajar Reiki dan anda tidak perlu pergi jauh atau menghabiskan wang yang banyak lagi. Pada masa kini terdapat banyak pilihan daripada yang berikut yang berkualiti tinggi dalam talian Reiki kursus yang akan membolehkan anda mengalami keindahan simbol Reiki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar