Kamis, 12 November 2015

The Sinus Tekanan Kuning Lendir Connection dan Bagaimana untuk menghilangkan Ia

The Sinus Tekanan Kuning Lendir Connection dan Bagaimana untuk menghilangkan Ia

Banyak perkara yang boleh merengsakan sinus dan menolak pengeluaran berlebihan lendir. Contohnya:

Reaksi alahan kepada perkara-perkara seperti:
rumah dan debu di luar
debunga
kabut
rumah dan tempat kerja bahan kimia
bulu haiwan
Virus
Bakteria
Hidung dan sinus membran menghasilkan mukus tambahan untuk mencuci kerengsaan mengganggu. Tetapi kadang-kadang tindak balas ini disertai dengan pembengkakan membran sinus, sekali gus menyekat ostia ini - bukaan kecil pada akhir rongga sinus yang membolehkan mukus disalirkan ke dalam rongga hidung. Apabila ini berlaku tekanan mula terkumpul di dalam rongga sinus. Melainkan mengalir dalam satu atau dua hari mukus boleh menjangkiti dan jangkitan sinus mudah berkembang. Lendir kuning kemudian boleh ketinggalan di belakang. Pendekatan terbaik untuk mengendalikan bahawa urutan peristiwa-peristiwa yang tidak diingini adalah untuk sedikit minuman keras itu sejak semula. Inilah yang saya maksudkan:

Pada tanda pertama reaksi alahan menjauhkan diri dari sumber alergen. Jika anda tidak boleh, maka:
minum air sebanyak mungkin untuk mengekalkan lendir nipis dan mengalir
mengambil vitamin C tambahan boleh membantu mengurangkan reaksi alahan
mengambil antihistamin mengingati bahawa mereka boleh membuat anda mengantuk
Selepas anda telah mengeluarkan diri dari kawasan sumber alergen minum air tambahan untuk membantu lendir longkang. Jika reaksi itu masih wujud pada melakukan atau ketiga-tiga perkara yang tersebut di atas
Rehat, berehat sebanyak mungkin
Jika tekanan tidak boleh ditangani di awal lagi anda masih boleh melakukan protokol di bawah butiran 1 kecuali, mungkin, pengambilan antihistamin, jika tekanan telah membina. Saya mahu, sebaliknya, melakukan sinus akutekanan untuk mengalirkan sinus. Dalam kebanyakan kes prosedur yang kedua boleh mempunyai sinus dibersihkan dalam beberapa minit - tanpa ubat dadah dan kesan sampingan mereka. Terdapat ubat OTC yang boleh mengalirkan sinus, tetapi sekali lagi anda akan hampir sentiasa mempunyai beberapa kesan sampingan dan kos ubat.

Lendir kuning boleh menjadi tanda jangkitan sinus, terutamanya jika warna kuning gelap. A satu cahaya kadang-kadang boleh menjadi petunjuk kelembapan yang sangat rendah di udara. Dan, seperti yang kita lihat, lendir kuning dikaitkan dengan jangkitan sinus boleh juga secara automatik dapat dipatahkan di peringkat awal pada masa yang tekanan sinus ialah; dengan mengikuti protokol yang mudah seperti yang digariskan di atas. Perlu diingat, bagaimanapun, bahawa lendir kuning, apabila disertai dengan tanda-tanda atau gejala-gejala lain, boleh dianggap sebagai tanda keadaan kesihatan yang lain dari jangkitan sinus.

Jangan biarkan tekanan sinus keluar dari tangan dan berkembang menjadi jangkitan sinus. Beberapa langkah mudah yang diambil awal boleh mencegah jangkitan sinus yang tidak diingini dan yang bawahan walaupun kurang wajar, lendir kuning.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar