Kamis, 12 November 2015

Pengukuhan Of Badan Anda - Let The Oat Bantuan Anda Dengan Ia (Bahagian 3)

Pengukuhan Of Badan Anda - Let The Oat Bantuan Anda Dengan Ia (Bahagian 3)

Alam menawarkan pelbagai jenis pelbagai herba dan tumbuh-tumbuhan anda boleh gunakan untuk menguatkan badan anda. Walau bagaimanapun, tawaran artikel dengan ubat oat yang berkesan bukan sahaja untuk menguatkan badan anda, tetapi juga merangsang tekanan darah, menormalkan metabolisme dan lain-lain

Basuh 3-4 sudu bijirin oat dalam sekam dan rebus mereka dalam segelas air mendidih. Selepas itu, lulus mereka melalui teka-teki dan menambah satu sudu teh madu dan satu perempat daripada satu sudu teh kayu manis. Ia merupakan ubat yang baik untuk kanak-kanak.
Tanamkan 100 gram pasir baru kepala bunga oat (tanpa daun) dengan tiga perempat daripada satu liter air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama satu jam. Tuang dan minum setengah gelas itu 2-3 kali sehari sebelum makan.
Tanamkan 2-3 sudu besar campuran halus dan seluruh bijirin oat dengan setengah liter air dan rebus berwarna pada api yang kecil selama 2-3 minit. Atau anda boleh mengisar bijirin halus untuk mendapatkan tepung oat dan campuran dengan bijirin penuh. Tanamkan 2-3 sudu besar campuran dengan setengah liter air dan rebus berwarna pada api yang kecil selama 15-20 minit. Tuang campuran dengan melepaskan melalui kain kasa. Merebus terbukti merangsang peredaran darah, menormalkan metabolisme, meningkatkan prestasi buah pinggang, berurusan dengan keradangan reumatik dan kerosakan sendi dan merawat gangguan sistem saraf. Ia mempunyai kesan positif ke atas seluruh badan dengan membuat anda lebih riang dan aktif. Di samping itu, ubat ini nada anda dan memperbaiki tidur. Anda boleh menggunakannya untuk mencuci diri, juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar