Kamis, 12 November 2015

Memanaskan Anti Candida Herba untuk tangan dan kaki sejuk

Memanaskan Anti Candida Herba untuk tangan dan kaki sejuk

Seorang sahabat bertanya kepada saya mengenai tangan dan kaki sejuk dia telah mengalami dan meminta saya beberapa pemanasan herba anti candida saya tahu. Beliau mendapat teruk sejuk, di mana tangan dan kaki sakit dengannya, dan kakinya akan berais sejuk, walaupun dalam but dan sarung kaki berat. Juga, dia hanya menjadi sejuk secara umum (contohnya, sekarang dia duduk di dalam bilik panas dengan baju sejuk dan jaket pada dan masih sejuk). Dia tertanya-tanya jika ada apa-apa yang dia boleh lakukan untuk memanaskan badan. Dia tidak senaman kardio selama 30 minit sehari dan mark. Ia telah selama beberapa minggu sekarang. Dia mahu mempunyai beberapa herba pemanasan atau apa-apa seperti itu.

Saya membeli teh herba dipanggil Gypsy Penjagaan Dingin, kafein percuma, yang dibuat oleh medicinals tradisional. Bahan-bahan yang 5mg menthol setiap cawan daripada daun pudina. Saya tahu bahawa pudina beredar di dalam badan dan mempunyai kesan pemanasan. Anda boleh membuat teh halia dengan parutan kira-kira satu sudu teh halia dan menambah kira-kira 6-8 ozs air panas kepadanya. Tambah stevia untuk memaniskan, jika dikehendaki.

Tangan dan kaki sejuk adalah salah satu daripada tanda-tanda bagi orang-orang yang mempunyai tiroid yang rendah, tetapi malangnya ini kawan saya mempunyai tiroid yang normal dan tidak tahu cara untuk menyelesaikannya. Saya rasa kesejukan dia mempunyai sesuatu untuk dilakukan dengan hakikat bahawa, tanpa gula dan barangan, dia mempunyai metabolisme wujud merokok. Apabila dia pergi pada diet Candida dan bersenam 30 minit sehari, dia akan tetap sama atau menambah berat badan (dan bukan otot). Jika dia makan banyak gula, dia akan kehilangan 5 lbs. Ia adalah benar-benar metabolisme yang terbalik. Saya berharap dia melakukan Candida diet baik untuk masa yang lebih panjang benar-benar akan membantu mendapatkan segala-galanya kembali ke dalam talian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar