Kamis, 12 November 2015

Charlotte Gerson Bercakap secara terperinci mengenai Terapi Gerson - A Encounter Priceless

Charlotte Gerson Bercakap secara terperinci mengenai Terapi Gerson - A Encounter Priceless

Apabila saya mendapati video Charlotte Gerson secara peribadi bercakap tentang Terapi Gerson dan bagaimana ia berfungsi, saya tidak melepaskan peluang untuk melihat mereka semua! Saya terkejut bukan sahaja belajar dengan lebih terperinci apa yang terapi dan bagaimana ia berfungsi, tetapi juga pemikiran yang memalukan untuk rintangan untuk terapi ini oleh Industri Perubatan!

Dan dia mula bercakap ...

"Pesakit kami mendapatkan segelas Carrot dan Apple jus SETIAP JAM, 4 gelas Green Jus sayur-sayuran, serta segelas jus oren untuk memulakan hari, untuk sejumlah 13 gelas + 3 mentah makanan makanan SETIAP HARI."

Tetapi tunggu satu minit! Bukankah pengetahuan menggabungkan makanan saya mengajar saya bahawa anda tidak sepatutnya makan buah-buahan dan sayur-sayuran bersama-sama? ... BANYAK KURANG sebenarnya MINUMAN MEREKA BERSAMA DALAM JUS A !! ???? ...

... Dan kerana dia mendedahkan terapi secara terperinci, satu kepercayaan palsu, demi satu runtuh! Akhirnya saya dilonggarkan, menyerah diri kepada pengetahuan kesihatan luas semula jadi beliau, dan mula mengambil nota yang banyak seperti seorang pelajar di dalam dewan kuliah kolej! Semua dengan perasaan yang tidak dapat dinafikan dan mengetahui bahawa saya adalah benar-benar bersyukur kerana berada di hadapan seorang Healing Master Asli!

Saya kemudian mengetahui bahawa epal juga dalam "Jus Hijau" kerana mereka adalah tinggi kalium dan pektin yang membuat jus sayur-sayuran lebih mudah dicerna. Badan-badan yang berpenyakit memerlukan akses segera kepada pelbagai enzim dan nutrien yang terkandung dalam jus.

Dan dia terus bercakap ...

"Hanya ada dua punca Penyakit Kronik ... KEKURANGAN dan KETOKSIKAN!"

Saya berfikir kepada diri saya sendiri, "YA, itulah kesimpulan bahawa saya telah menarik dari kajian saya !!!" ... Dan kemudian dia terus menjelaskan, "kekurangan" untuk pesakit berpenyakit beliau adalah kekurangan nutrien, dan bukan sahaja oksigen, kerana saya sebelum ini membuat kesimpulan. Oksigen tulen pasti diperlukan oleh badan, tetapi untuk membina semula dan pembaikan tisu selular selepas KEROSAKAN KEEMASAN, anda MESTI menggantikan nutrien kekurangan dan enzim di dalam badan, dan itulah Tepat sekali apa yang terapi ini tidak!

"Toksin adalah perencat enzim, jadi mereka mesti cepat dan berterusan
dikeluarkan dengan lima Kopi Enema SETIAP HARI! "...

... Dan pengetahuan hanya terus mengalir ke luar ...

"Semua dadah Hati Toksik! Healing adalah tindakan memulihkan organ-organ penting kembali kepada fungsi normal."

Dengan definisi ini, sahaja, setiap kali anda mengambil apa-apa jenis dadah ... anda TIDAK mengambil bahagian dalam "penyembuhan" proses badan anda kerana semua ubat adalah toksik kepada hati, yang pasti salah satu organ penting! Sebagai Charlotte dengan baik dinyatakan dalam syarahan beliau,

"Anda tidak boleh sembuh dengan RACUN!"

Namun, pakar-pakar perubatan kami yang dipercayai terus mengesyorkan kemoterapi, yang, mengikut definisi, JANGAN boleh "menyembuhkan" ANDA! Mengapa begitu? ... Charlotte WALAUPUN jawapan BAHAWA soalan! Saya tahu bahawa Industri Farmaseutikal dikawal Industri Perubatan, tetapi saya tidak tahu bahawa di California (dan Charlotte mengatakan bahawa negeri-negeri lain ikutan) terdapat UNDANG-UNDANG yang mengatakan mana-mana doktor berlesen perubatan yang merawat pesakit kanser tanpa penggunaan kemoterapi, radiasi, atau pembedahan akan kehilangan lesen perubatan / beliau dan dikenakan denda $ 10,000! Tidak hairanlah mengapa mereka adalah BORANG SAHAJA RAWATAN DOKTOR KAMI MENAWARKAN !!!! Tangan mereka secara harfiah terikat! Jadi, kita mesti mengambil tanggungjawab penuh untuk KESIHATAN KITA SENDIRI, atau menyertai orang banyak orang di tanah perkuburan di seluruh negara hari ini, yang memilih untuk mengikuti "dipercayai" doktor cadangan mereka!

Tidak perlu dikatakan, maklumat yang dikongsi oleh Charlotte Gerson di Bengkel Terapi adalah tidak ternilai, dan saya teruja dapat menjemput ANDA untuk melihat siri syarahan keseluruhan, yang pasti akan mengubah hidup anda! Sila, datang dan mempunyai menyeronokkan dengan saya belajar bagaimana untuk GET WELL dan KEKAL SIHAT!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar