Kamis, 12 November 2015

Penyembuhan Serangan panik - Apa Bermula Serangan Panic?

Penyembuhan Serangan panik - Apa Bermula Serangan Panic?

Apabila manusia pertama kali mengalami gejala serangan panik, mereka biasanya tidak mempunyai apa-apa idea apa yang berlaku kepada mereka, melainkan mereka merasakan bahawa mereka adalah kira-kira untuk mempunyai kerosakan saraf atau mati. Serangan ini boleh bermula atas sebab-sebab yang berbeza. Kadang-kadang mereka boleh bermula apabila kita mendapati diri kita dalam keadaan tidak selesa mungkin berhadapan dengan krisis keluarga ia boleh menjadi sesuatu yang mudah seperti pergi untuk temu duga kerja. Pada suatu masa dalam hidup kita kebanyakan kita akan melalui tempoh yang penuh tekanan dan ramai orang akan mengalami serangan. Bagaimana kita berurusan dengan mereka adalah faktor yang penting.

Ramai wanita selepas bersalin boleh mula mengalami serangan panik dan kebimbangan, mungkin ini adalah disebabkan oleh hakikat bahawa mereka bimbang sama ada mereka akan menjadi ibu yang baik, perubahan hormon dalam diri mereka semasa mengandung dan selepas bersalin membiak ini dengan kekurangan tidur dan ini boleh menjadi keadaan yang sesuai untuk serangan untuk berpegang. Orang yang telah mengalami peristiwa traumatik boleh membangunkan serangan selepas peristiwa itu telah berlalu. tetapi takut bahawa keadaan tertentu boleh menyebabkan acara untuk berlaku semula, seperti pergi ke tempat yang sama atau memandu jika peristiwa itu adalah kemalangan.

Panik bermula dengan bermulanya takut walaupun mungkin tiada logik sebenar kerana takut ini, badan kemudian melepaskan adrenalin melalui badan-badan kita dan "penerbangan senario perjuangan di mana badan menyediakan dirinya untuk kemungkinan aktiviti fizikal yang berat. Tanda-tanda fizikal ini akan menunjukkan akan hati kita berdegup lebih cepat pernafasan kita untuk menjadi lebih cepat dan berpeluh. Hyperventilating berlaku dan kita mengalami pening atau rasa lightheaded, perasaan bahawa kita boleh pengsan.

Perkara utama yang perlu menyedari bahawa permulaan serangan panik tidak isu-isu besar seperti yang kita tidak mempunyai banyak kawalan ke atas apabila kita mula mengalami mereka gambaran yang lebih besar adalah untuk memahami bagaimana untuk berurusan dengan mereka, tidak takut kepada mereka dan ia adalah mungkin untuk mengubati serangan panik. Kita boleh mengambil ubat-ubatan dan ubat-ubatan tetapi setakat ini hasil yang terbaik telah menjadi penawar semula jadi serangan panik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar