Kamis, 12 November 2015

Zero Point Energy - The Healing Wave Seterusnya

Zero Point Energy - The Healing Wave Seterusnya

Hidup adalah tentang kira-kira. Baki dalaman dipanggil homeostasis dan imbangan luar dipanggil kehidupan yang memuaskan. Homeostasis yang mengawal semua fungsi badan termasuk penyembuhan dan pembaikan. Penyakit dan penyakit biasanya disebabkan oleh beberapa jenis gangguan dalam keseimbangan badan yang boleh menyebabkan gangguan dalam keupayaan untuk menyambung ke Source. Proses dari segi saintifik dipanggil fasa mengunci.

Fasa mengunci adalah satu proses yang mekanikal di mana segala-galanya dalam alam semesta adalah dihubungkan dengan segala-galanya. Anda telah mendengar ungkapan Kami All One, yang dari segi rohani bermakna kita tidak bersendirian, tetapi ia mempunyai makna yang lebih besar.

Jika fasa mengunci telah diganggu sementara waktu atas sebab tertentu, bahagian badan atau badan masuk ke dalam ketidakseimbangan. Puncanya boleh menjadi kemalangan, perselisihan pendapat, kejutan emosi. serangan bertenaga atau mana-mana daripada beberapa sebab lain. Apabila seseorang meningkat umur mereka juga kehilangan kecekapan dalam mekanisme fasa mengunci mereka dan badan mula umur dan haus.

Apa yang berlaku walaupun apabila anda tidak begitu lama dan kesihatan anda tidak apa yang sepatutnya? Badan menjadi terharu dengan kuasa luar dirinya sendiri dan tidak dapat mengekalkan kira-kira. Keadaan seperti dehidrasi, hipoglisemia, keradangan, gout, penyakit jantung, kencing manis, dan kanser adalah contoh-contoh keadaan di mana badan slip tidak seimbang.

Dalam dunia yang semakin elektrik kami bidang EMF kuat boleh menjejaskan bidang badan sendiri elektrik buruk. Dari masa ke masa, ini boleh mengganggu homeostasis dalam badan kepada tahap bahawa mekanisme fasa mengunci mula melemahkan. Biar apa pun sebabnya, sifar mata tongkat tenaga seperti tongkat Iyashi boleh membantu untuk memulihkan sambungan kepada sumber supaya tindak balas penyembuhan semula jadi boleh membaiki dan mengembalikan keseimbangan. Bidang-bidang elektrik bergabung dengan pilihan kita miskin pemakanan makanan, tekanan emosi, pilihan gaya hidup dan faktor-faktor lain yang menyebabkan imbangan dan hubungan kita dengan Sumber sebahagiannya memecahkan dan akan menjadi lemah.

Kosong perpuluhan wands tenaga yang digunakan sebagai peranti tenaga pemindahan untuk membuat pintu masuk atau pusaran yang membolehkan penyambungan semula untuk mengesakan berlaku, sekali gus mengembalikan fasa-kunci. Zero mata wands tenaga, apabila digunakan dengan teknik Wanding yang berbeza, boleh mengurangkan tanda-tanda pada orang, haiwan dan tumbuh-tumbuhan dengan cara yang mudah yang seolah-olah hampir mustahil. Anda juga boleh tongkat makanan dan minumanmu, untuk beberapa keputusan yang menakjubkan. Pemulihan homeostasis hanya berlaku ke atas alam sekitar dalam. Lif mood anda dan anda melihat kehidupan dengan cara yang lebih positif kerana anda tidak lagi merasa terperangkap tergelincir ke bawah bukit.

Badan membangkitkan untuk kemungkinan baru untuk memulihkan dan membaiki diri sendiri dan daya hidup dan fikiran bersetuju dan mengambil pandangan yang lebih positif. Sakit boleh hilang, boleh meningkatkan mood, tekanan darah boleh mengurangkan, semua dari melambai tongkat yang seolah-olah seperti sihir.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar