Kamis, 12 November 2015

Apa Supplement MMS Atau Miracle Mineral?

Apa Supplement MMS Atau Miracle Mineral?

MMS atau Master Mineral Tambahan atau Tambahan Miracle Mineral, kerja-kerja oleh pengoksidaan. Apa yang dimaksudkan ialah apabila diperkenalkan kepada badan, ia mencuri elektron daripada molekul yang berasid dalam alam semula jadi. Semua penyakit atau molekul penyakit yang menghasilkan adalah berasid dalam alam semula jadi, dan oleh itu MMS amat berkesan dalam mengukuhkan sistem imun anda.

Mengambil bahan ini tidak adalah ubat-semua dan tidak menyediakan pemakanan tambahan atau vitamin yang diperlukan oleh badan anda, ia hanya menguatkan sistem imun anda supaya ia boleh melawan patogen dengan lebih berkesan. Ia masih penting untuk menambah makanan tambahan untuk diet anda, seperti, vitamin C, E, magnesium, dan kalium.

MMS juga boleh digunakan untuk membersihkan air. Ia berfungsi dengan cara yang sama seperti apabila diambil secara dalaman. Ia mengoksidakan, atau mencuri elektron daripada apa-apa penyakit yang menghasilkan molekul dan disassembles patogen pada ketika itu dan ia tidak lagi menjadi ancaman kepada badan. Ia tidak mengubah molekul bukan patogenik. Satu gelen air boleh disucikan dalam masa 10 minit dengan menggunakan MMS turun.

MMS sebenarnya bahan yang dipanggil natrium klorida, yang telah digunakan di Amerika dalam kemudahan rawatan air sisa dan juga telah digunakan untuk membasmi acuan serangan di kawasan yang dilanda taufan dan di rumah-rumah yang mempunyai masalah kelembapan. Natrium klorida ditukar ke klorin dioksida apabila bercampur dengan asid sitrik, jus lemon, jus limau atau cuka epal cider. Klorin dioksida adalah pengoksida yang menyediakan patogen-membunuh kuasa. MMS akan berlangsung sekurang-kurangnya 4 tahun di atas rak yang gelap dan sejuk jika ia mungkin kekal aktif selama 10 yrs.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar