Kamis, 12 November 2015

Pemulihan homeopati untuk Gout

Pemulihan homeopati untuk Gout

Homeopati adalah satu kaedah terapi holistik yang menggunakan beberapa pilihan rawatan untuk berjaya menguruskan gout. Konsep asas rawatan homeopati adalah untuk merawat bukan sahaja gejala-gejala, tetapi seluruh badan, dan juga minda, dengan menggunakan kuasa badan anda sendiri penyembuhan.

Rawatan homeopati untuk gejala gout adalah rumusan mudah yang terdiri daripada bahan-bahan semula jadi, yang tidak akan menyebabkan apa-apa kesan negatif ke atas kesihatan dan kesejahteraan anda.

Manfaat utama terapi sakit gout melalui homeopati adalah hakikat bahawa ia merawat isu-isu sebenar yang menyebabkan keadaan, dengan memberikan sukatan yang kecil rawatan yang akan benar-benar selamat.

Terdapat beberapa ubat-ubatan yang diketahui homeopati yang memberikan kelegaan yang berkekalan dari kesakitan yang disebabkan oleh gout.
Sebahagian daripada ini adalah seperti berikut:

Arnica dikenali sebagai ubat yang berkesan homeopati untuk gout, dan untuk pelbagai bentuk-bentuk kesakitan atau sakit. Arnica datang dalam pelbagai bentuk seperti gel, tinctures dan pil. Ia sering diambil secara dalaman bersama-sama dengan yang digunakan secara luaran. Pil dan krim luaran boleh digunakan bersama untuk melegakan lebih cepat.

Belladona adalah terapi gout popular dan ia adalah hebat untuk kelegaan yang cepat daripada kesakitan dan bengkak. Ini datang sebagai tablet dan patut diambil sebagai satu cadangan dos ubat. Gunakan belladonna untuk pengurusan yang berkesan serangan akut dengan bengkak dan kesakitan.

Calcera Flourica (Calcium Flouride) memberi manfaat apabila jari tangan dan kaki serta sendi kecil yang lain mengalami gout. Ia boleh digunakan untuk berdenyut yang teruk dan sakit, di mana terdapat keradangan yang sangat ketara di kawasan itu terjejas.

Rhus Toxicodendron berguna jika serangan gout anda tidak diduga dengan tahap yang tinggi bengkak. Rhus Toxicodendron boleh digunakan untuk pengurusan yang lebih besar daripada rasa sakit dan bengkak akibat daripada semua jenis arthritis termasuk gejala artritis reumatoid.

Di samping itu sahaja, terdapat banyak ubat-ubatan homeopati diiktiraf lain untuk gejala gout. Beberapa juga boleh digunakan untuk mengurangkan kesan kepekatan yang tinggi urat dalam badan. Mereka mungkin juga walaupun membantu anda untuk mendapatkan kawalan jauh lebih baik daripada sendi terjejas, yang boleh menderita damange kekal dari gout jika tidak dijaga.

Ubat-ubatan homeopati untuk gout akan membantu anda untuk berurusan dengan bengkak, kekakuan dan kesakitan serangan gout yang serius. Dan mereka juga boleh membantu anda merawat jangka masa panjang punca gout asas, dan membantu anda bebas dari gout selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar